Avatar billede sexy Nybegynder
29. november 1999 - 18:41 Der er 6 kommentarer

Betaling for at vise bannerreklame

Hvilken porno-site giver den bedste betaling for at man viser deres bannere på sin side.

Er der nogle som har gode erfaringer med firmaer. Jeg er træt af at de aldrig betaler, men bare lukker kontoen når man har tjent mindste beløb.
Avatar billede snowball Novice
29. november 1999 - 18:48 #1
Det er godt nok ikke en porno side, men de betaler i hvert fald !!! Jeg har selv brugt dem på min side.

Meld dig til her: http://www.eads.com/bin/AOTFCR.dll/SC?GB11261

Snowball ;-)
Avatar billede klas Juniormester
29. november 1999 - 19:06 #2
Hvis der er nogle som er intereserede så kan jeg måske snart tilbyde provisions salg af sexartikler - til danske adult sites :-)

Det er ikke lagt 100% fast .  men vi regner med en provision på 5 - 10 %

så der er mulighed for gde penge :-)
Avatar billede nico Nybegynder
29. november 1999 - 20:39 #3
Jeg lytter lige med her...
Avatar billede splendid Nybegynder
14. december 1999 - 00:24 #4
Jeg lytter også......*SS*
Avatar billede klas Juniormester
14. december 1999 - 00:34 #5
dem der er intereserede i mit provisions system kan lige adde mig på ics 10385865 - så jeg har jeg i nærheden når det er klart :o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:13 #6
Lukketid -

/victor-1