Avatar billede skwizie Nybegynder
04. juni 2007 - 10:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Backup af memorykort

Jeg leder efter en løsning hvorpå man kan tage backup af et memeorykort fra et digital kamera. Det jeg leder efter er en løsning, hvor man kan tage sit memorykort fra digitalkameraet og sætte i en ekstern HD og tage en kopi/backup.

Løsningen søges til f.eks. når man er på ferie og ønsker en backup af sine feriebilleder til tilfælde af at kameraet og memorykort skulle blive stjålet.
Avatar billede AnyFellow Mester
04. juni 2007 - 11:19 #1
Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. juni 2007 - 12:50 #3
amitech har en kortlæser med HD og display.

http://amitech.dk (klik på produkter og skriv travel disk i søgefeltet)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
06. juni 2007 - 07:45 #4
hvad med lidt respons??
Avatar billede skwizie Nybegynder
06. juni 2007 - 08:13 #5
Jo, jo, men har lige et semesterprojekt der skal arbejdes lidt med også!! Men hvis cyberspacer ligger et svar. Det var hans svar der gav pote....
Avatar billede cyberspace Nybegynder
06. juni 2007 - 10:53 #6
rart at kunne hjælpe - takker for point

heldt og lykke med semestrprojectet.