Avatar billede korsg_ Nybegynder
04. juni 2007 - 09:25 Der er 1 løsning

Outlook2003 husker ikke password,

Jeg ved godt at dette emne har været oppe en del gange men ingen af de svar muligheder som er blevet foreslået i de andre tråde har afhjulpet mit problem.

Problemet er at nogle af vores outlook2003 SP2 klienter ikke husker adgangskoden selvom man tjekker "Husk adgangskode" boksen.

Klienterne kører op mod en Exhange 5.5 SP4 server som kører op mod en Windows 2000 AD domæne.

Jeg har altid haft problemer med at par bruger kontoer hvor den ikke ville huske koden, men efter vi har lavet en komplet genstart af vores servere er det tal nu steget til ca 25 brugere, og nu bliver jeg nødt til at gøre noget ved det.

Jeg har forsøgt rigtig mange ting og kan ikke huske dem alle sammen, også det med at slette Protected password storage i reg databasen, men uden nogen forbedringer.

Så jeg håber i evt. har nogle forslag, og måske kan spore mig tættere ind på problemet, for som jeg kan se det kan problemet ligesågodt ligge på exchange serveren som på klienterne?
Avatar billede korsg_ Nybegynder
21. april 2008 - 11:20 #1
lukker