Avatar billede boomer Nybegynder
29. november 1999 - 18:07 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Noget magen til Eksperten i USA?

Hejsa!

Findes der et site magen til Eksperten, bare med flest brugere på den anden side af Atlanten?

At brugerne af denne amerikanske modpart er lidt ældre end den gennemsnitlige Eksperten.dk vil ikke gøre noget.
Avatar billede jumper Nybegynder
29. november 1999 - 18:15 #1
http://www.experts-exchange.com/

Niveauet der er heldigvis meget højere end herinde ;)

/Thor
Avatar billede klas Juniormester
29. november 1999 - 18:31 #2
er der egentlig noget som ved hvor mange besøgende eksperten har ?
Avatar billede jumper Nybegynder
29. november 1999 - 18:35 #3
klas, snak med admin om det ;)

Eller, kig på www.doubleclick.net

/Thor
Avatar billede klas Juniormester
29. november 1999 - 18:49 #4
Kunne ikke finde noget på www.doubleclick.net - - men jeg vil skyde på at dette er en god forretning :-)
Avatar billede boomer Nybegynder
29. november 1999 - 19:03 #5
Folkene bag Eksperten spinder absolut ikke guld i forhold til deres arbejde.
Avatar billede jumper Nybegynder
29. november 1999 - 19:05 #6
Det er jeg enig med Boomer i, så vildt mange page impressions har de vel ikke.

Jubii Chatten har sikkert flere page impressions om dagen end eksperten.dk ;)

/Thor
Avatar billede klas Juniormester
29. november 1999 - 19:11 #7
Der er selvfølgelig brugt meget tid på at lave eksperten -  men jeg tror bestemt at de er tjent ind igen snart :-)

Der bruges jo ikke så meget tid på at administrere den  . .  + sælger de ikk eogså konceptet videre til andre slags sites ? det kan de jo også tjene lidt på :-)
Avatar billede stroehm Nybegynder
29. november 1999 - 19:32 #8
jeg mener at have hørt (fra pålidelig kilde) at her er op til 10.00 hits om dagen!!!!!!!!
-og man spinder ikke guld på eksperten, men på de opgaver den har ført med sig.
- http://www.experts-exchange.com/
-her har jeg også kigget ind engang, det er interessant!
:)
Avatar billede bjarte Nybegynder
29. november 1999 - 19:41 #9
tyngre grafikk!!!!!! men bra...
Avatar billede bjarte Nybegynder
29. november 1999 - 19:42 #10
finnes det en for norge eller sverige også???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. november 1999 - 19:58 #11
jeg tror nu godt at det kan betale sig at have eksperten kørende...

de reklamer i toppen er meget målrettede og desuden tager admin 200K for en skræddersyet kopi af eksperten...
Avatar billede boomer Nybegynder
29. november 1999 - 19:59 #12
1000 eller 10000 hits om dagen er jo heller ikke det helt vilde.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. november 1999 - 20:03 #13
jeg synes sgu at den amr. eksperten er lidt for skod, det koster 10% af spørgsmålets værdi, bare at se de gamle spm

og hvor går de point så hen? til eksperten selv selvfølgelig... som i øvrigt sælger point for $$$

nej hvor er det klamt... og man kan heller ikke svare flere ad gangen eller noget... og den er ikke så overskuelig som vores ekspert!
Avatar billede stroehm Nybegynder
29. november 1999 - 20:07 #14
>>boomer
jeg har da ikke så mange hits, og dette forum må da siges at have et begrænset interesse hos den almene surfer og ikke Syntax nusere som os andre.
:)
Avatar billede bjarte Nybegynder
29. november 1999 - 20:08 #15
enig..... cyberesben! enig... ga opp å registrere meg... for tregt....
Avatar billede nico Nybegynder
29. november 1999 - 20:48 #16
Jeg har den... http://www.xpertsite.com/
Avatar billede nico Nybegynder
29. november 1999 - 20:50 #17
nå så ikke lige den anden, den er selvfølgelig bedre end den jeg kom med - sorry!
Avatar billede Slettet bruger
30. november 1999 - 00:16 #18
Samme spørgsmål med en lidt anden ordlyd, som http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7785
Avatar billede brian_d Nybegynder
01. december 1999 - 12:42 #19
Her er et megasite med alt
http://www.allexperts.com/
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. december 1999 - 15:08 #20
se også http://www.experten.dk hehehe
Avatar billede zux Nybegynder
06. marts 2000 - 16:36 #21
er det noen i Norge da?