Avatar billede ryt Nybegynder
02. juni 2007 - 14:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ændre drevstørrelse

Hej
Har 4 partitions NTFS. C-drevet er blevet for lille. Jeg vil gerne gøre det større. Kan jeg gøre det uden at skulle bruge Partition Magic. Hvis ja - hvordan da?
På forhånd tak
ryt
Avatar billede valbyhus Nybegynder
02. juni 2007 - 15:24 #1
Nej det kan ikke gøres uden partition magic eller lignende program.
Det eneste du kan gøre er, at nedlægge alle 4 partitioner og begynde forfra.
Der findes vist et lille freeware program, som skulle kunne gøre det, og det
kan man jo prøve, hvis man er "spiller"
Avatar billede valbyhus Nybegynder
02. juni 2007 - 15:34 #2
Ps. Alle disse programmer Partition magic, Acris Disk director suite mf. laver
af og til fejl. Det kan gå helt galt, så tag endelig backup af vigtige data,
til anden harddisk, USB eller brænd dem på en skive.
02. juni 2007 - 16:11 #3
Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller nej til den.

og/eller

Du bør rense temp med denne fil, det tager kun få sek. Hent den lille batfil, dobbeltklik på filen, og der går et split sek. Så er temp renset.
www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

... Hvad er status så nu ?

--------------------------

Mht oprydning mm. på C: ->
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=38477
05. juni 2007 - 15:47 #4
???
Avatar billede ryt Nybegynder
05. juni 2007 - 16:09 #5
Undskyld ventetiden og tak til greysky og dr1 larry.
Brugte Partition magic og det lykkedes i 4 forsøg.
Hvordan gir jeg point som tak for hjælp?
ryt
Avatar billede roenving Novice
06. juni 2007 - 00:49 #6
06. juni 2007 - 07:47 #7
Generelt - se også her -> http://www.eksperten.dk/spm/781834
Avatar billede valbyhus Nybegynder
12. juni 2007 - 01:40 #8
Hvad blev der ud af det?
Avatar billede ryt Nybegynder
02. maj 2012 - 13:17 #9
Tak