Avatar billede devil-kid Nybegynder
02. juni 2001 - 20:26 Der er 5 kommentarer

Counter-strike

hej. jeg har cs version 1.1 og kunne godt tænke mig at spille på nettet men hver gang jeg prøver at joine en server så skrives der: \"Your counter-strike excutable is out of date.cs ill now update to the current version\". hvad er denne version og hvor kan jeg downloade den eller hvad menes?
mvh 13-dreng
Avatar billede trivial Nybegynder
02. juni 2001 - 20:31 #1
Det er fordi du skal have den nyeste halflife version..
Avatar billede trivial Nybegynder
02. juni 2001 - 20:31 #2
Avatar billede trivial Nybegynder
02. juni 2001 - 20:32 #3
Husk en anden gang at sætte nogle point til dit spørgsmål,Okay!

Du for ellers ikke noget hjælp!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
02. juni 2001 - 21:24 #4
Og nu skal du lige huske at luke det!
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. juni 2001 - 21:25 #5
Luk det nu før du bliver slettet - eller bliver dette endnu et af de spørgsmål der aldrig bliver lukket.