Avatar billede gamedennis Nybegynder
01. juni 2007 - 00:30 Der er 2 kommentarer

Grafikkort driver

Hej,

Jeg har købt en burgt PC med Gforce 6200 og Vista 32-bit. Når jeg afspiller videofiler går skærmen i sort, og så kommer en besked frem om at "grafikdriveren har forårsaget en fejl", hvorefter Windows som regel genstarter. Jeg har prøvet at opdatere driveren, men uden held..

Hvad kan dette skyldes??

MVH
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
01. juni 2007 - 09:08 #1
Prøv at installere de her codecs, kan være det hjælper.
http://www.vistaguide.dk/downloads/downloads/article/4/vista-codecs.html
Avatar billede skamf Nybegynder
01. juni 2007 - 10:04 #2
1.Fjner Drivern helt og geninstaller  ( hjælp på min ene vista maskine
Men på den anden blev jeg nød til og formater den og geninstaller

Og du skal ikke kun updater driver , ind i enhedsliste fjern Grafikkort og geninstaller