Avatar billede thomasdb Nybegynder
30. maj 2007 - 20:51 Der er 2 kommentarer

synkronisering på outlook

jeg har lige fået en mac hvor jeg køre exchange 2003 via min udbyder, dette virker fint.
jeg har også en alm. windows pc hvor jeg læser min mails via owa, disse 2 synkronisere fint. Men når jeg kommer på arbejdet hvor jeg sidder på en windows pc og bruger outlook "altså ikke owa"  så har den ikke synkroniseret mine slettet mails  - de ligger altså stadig i min postkasse. Min outlook er altid lukket ned på kontoret, det er altså kun i den almindelige outlook det ikke virker.
jeg har slået cache lagring fra og det har ikke hjulpet.
Avatar billede strych9 Praktikant
30. maj 2007 - 23:05 #1
Er det Entourage du bruger på din mac?

Bruger du POP3 hjemmefra?
Avatar billede thomasdb Nybegynder
31. maj 2007 - 18:03 #2
jeg bruger det mailprogram som er indbygget i mac osx10.
jeg bruger exchange
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester