Avatar billede darkman Nybegynder
29. maj 2007 - 02:02 Der er 4 kommentarer

Udpakning af programpakke

Hej hej

Jeg har hentet et program med en tilsyneladende masser af .rar filer. jeg kan imidlertig dog ikke pakke disse ud med mit winrar og jeg kan ikke mounte nogle af filerne med deamon.
Hvad gør jeg forkert ?
29. maj 2007 - 08:21 #1
... højreMusseTast på den FØRSTE RAR fil. Udpak med WINRAR. Så vil den (normalt) selv finde resten...

PS: Du kan ikke bruge deamon i dete tilfælde ...
Avatar billede plx Nybegynder
29. maj 2007 - 11:32 #2
hvilken endelse har filerne? filnavn.partx.rar , filnavn.rxx , filnavn.partx.rar.xxx ?
Avatar billede darkman Nybegynder
30. maj 2007 - 04:31 #3
dr1-larry >> Det for jeg intet ud af. WinRar vil ikke genkende dem.

Filendelserne er som følger : En masse filnavn.rxx og en filnavn.sfv en filnavn.rar
jeg forstår det ikke .
30. maj 2007 - 07:52 #4
Hmmm...
... hvis filerne ikke er 'korrupte' burde du kunne
HøjreMusseTast på filnavn.rar og vælge [Udpak med Winrar] (eller noget i den retning...)

PS: Hvor har du 'hentet' dette ????