Avatar billede humlebi Nybegynder
28. maj 2007 - 22:40 Der er 5 kommentarer

Kan man søge i bestemte årstal på Eksperten

Hej
Når jeg bruger søgefunktionen i Eksperten, savner jeg meget at kunne begrænse søgningen til bestemte årstal. Det er jo ofte ret uinteressant at kigge på spørgsmål/svar fra 2003.

Er det bare mig, der ikke kan finde ud af at søge?

Hilsen Susanne
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2007 - 22:58 #1
Nope, det kan du desværre ikke.....
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2007 - 23:02 #2
PS: Jeg har læst at der er en ny version af Eksperten på vej, deri skulle søgefunktionen være forbedret. Vi må håbe det er rigtig.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2007 - 23:08 #3
Du kan evt. bruge Google.
Hvis du f.eks. vil finde noget om PowerPoint og kun ønsker indlæg fra i år, kan du skrive følgende i Google's søgefelt: site:eksperten.dk 2007 powerpoint

Håber du kan bruge det.....
Avatar billede humlebi Nybegynder
07. november 2007 - 16:46 #4
Ups - jeg har glemt at vende tilbage. Tak for din hjælp. Vil du lægge et svar
Avatar billede vejmand Juniormester
07. november 2007 - 18:39 #5
Velbekomme, ingen point til mig. Spørgsmål om Eksperten er pr tradition gratis.  :-)