Avatar billede kmanse Nybegynder
28. maj 2007 - 17:32 Der er 11 kommentarer

Nyt internet?

Jeg står og skal flytte, og skal have noget internet i den nye lejlighed. Hvor jeg bor nu har jeg CyberCity 8MB DL, hvilket jeg egentlig er okay tilfreds med.

Men har I forslag til noget andet?? Gerne billigt, og omkring 4MB DL. Upload er ikke sindssygt vigtigt.
Avatar billede din0saur Nybegynder
28. maj 2007 - 17:37 #1
hvor er din nye lejlighed geografisk placeret? (: (wimaxx var evt en mulighed..)
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 2007 - 17:47 #2
Hvis du er tilfreds med CC så er det jo helt klart en mulighed.

Jeg har selv haft CC og skiftede faktisk kun fordi jeg fik hjemmearbejdsplads ! Så jeg har TDC med Bærelinie og er yderst tilfreds.
Avatar billede kmanse Nybegynder
28. maj 2007 - 17:48 #3
Århus C
Avatar billede kalsmose Nybegynder
28. maj 2007 - 18:07 #4
så tjek fullrate.dk de burde dække hvor du bor.
Avatar billede kmanse Nybegynder
28. maj 2007 - 18:34 #5
Har overvejet fullrate, men har ikke hørt lutter positive ting om det. Noget I kan anbefale?
Avatar billede jokkejensen Novice
28. maj 2007 - 19:42 #6
I trøjborg området har de fiber...

Ved ikke hvor centralt du bor.. men fiber er da en "vinder" hvis det er en mulighed :)

Mener det 350 for 10/10..

/JJ
Avatar billede kmanse Nybegynder
28. maj 2007 - 20:19 #7
Bor ~ på Harald Jensens Plads (200 meter længere ude). Hvordan finder jeg ud af om det er muligt, at få fiber?
Avatar billede jokkejensen Novice
28. maj 2007 - 20:49 #8
Der tror jeg stadig ikke der er dækning...

/JJ
Avatar billede kmanse Nybegynder
28. maj 2007 - 21:11 #10
med mindre jeg er komplet kort-mongol, ser det da ud til, at dække der :)
Avatar billede krigsmjod Nybegynder
30. oktober 2007 - 19:17 #11
Ring til CC. Det kan være de kan fikse noget til dig ;)