Avatar billede axl_rose Nybegynder
27. maj 2007 - 20:51 Der er 8 kommentarer

Blog udyder software

Goddag
Findes der software, hvor man kan starte sin blog udbyding, altså tilbyde besøgende en blog www.minblog.dk/besøgendesblog

Findes der sådan software gerne henad mod asp og den retning.
Avatar billede 2c Nybegynder
27. maj 2007 - 22:10 #1
Du kan f.eks. downloade blogsystemet wordpress: http://wordpress.org/ og tilbyde det til dine besøgende.

Det er dog til php.
Avatar billede w13 Novice
28. maj 2007 - 01:11 #2
Har du erfaring med ASP? For kodningen bag er ret enkel egentlig.
Avatar billede axl_rose Nybegynder
29. maj 2007 - 17:46 #3
2c går ikke skal implementeres
Avatar billede axl_rose Nybegynder
29. maj 2007 - 17:48 #4
w13 --> Rimelig god erfaring, men har ikke lige skænket det en tanke, men kunne være det var det man skulle, har du nogen forslag/ideer.

Skal jo holdes rimelig simpelt.
Evt. køre det i xml?, der skal jo også være en slags menu du ved!

profil, fotogalleri, kontakt . Det er vel egentlig det!!
Avatar billede w13 Novice
29. maj 2007 - 17:56 #5
XML ved jeg intet om. Men ja, der er i virkeligheden ikke så meget i det. :)
Avatar billede axl_rose Nybegynder
29. maj 2007 - 18:03 #6
w13 --> Ville du evt. skitsere en mulig løsning?
Avatar billede w13 Novice
29. maj 2007 - 18:11 #7
Det lyder næsten som om, du ved mere om det end mig. Jeg havde slet ikke skænket det en tanke, at blogs har brugere.

Jeg tænkte bare:
Mulighed for at oprette en post (blog) med informationerne navn (brugernavn), overskrift, tekst, dato.
Og på den side, som man ser bloggen på, skal der så være kommentarmuligheder med informationerne navn (brugernavn), kommentar, dato.

Nu nævner du jo selv XML og det kender jeg absolut intet til - ved intet om mulighederne i det.
Avatar billede w13 Novice
21. november 2007 - 20:02 #8
Lukketid?