Avatar billede re-flex Nybegynder
27. maj 2007 - 16:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nokia PC-Suite og Windows Vista

Jeg vil gerne have min Nokia til at synkronisere med min Outlook. Men Nokia PC-Suite understøtter ikke Vista, hvertfald ikke den version jeg skal bruge til en Nokia 8800.

Er der nogle som kender en måde, at synkronisere en mobil og Outlook. Skal synkronisere via Bluetooth.
Avatar billede leif Seniormester
27. maj 2007 - 17:38 #1
Har du hentet den nyeste version ?
Avatar billede leif Seniormester
27. maj 2007 - 17:38 #2
Avatar billede re-flex Nybegynder
27. maj 2007 - 18:59 #3
Ja,det er den nyeste version jeg prøver at hente. Der er en guide på Nokias hjemmeside og den fortæller mig at Nokia PC-Suite ikke understøtter mit styresystem eller lign.
Avatar billede leif Seniormester
27. maj 2007 - 19:48 #4
Er vi ikke enige om at det er 8800 du har ?

Der skulle du gerne kunne bruge Nokia PC-suite 6.83 som understøttes ifølge Nokia i Vista
Avatar billede re-flex Nybegynder
27. maj 2007 - 20:06 #5
Jo det er det. Prøvede at springe guiden over og bare downloade programmet. Og det virker også. Men det var bare guiden, som fortalte at det ikke understøttede operativsystemet. Men det virker nu.

Smid evt. svar.
Avatar billede leif Seniormester
27. maj 2007 - 20:18 #6
Svar.
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 2007 - 12:25 #7
Takker for point
Avatar billede leif Seniormester
29. maj 2007 - 10:12 #8
Ahh, hvis man følger guiden på sin Vista maskine får man af vide at den ikke kan bruges, men gør man det på sin XP maskine kan man godt :-)
Avatar billede leif Seniormester
29. maj 2007 - 10:13 #9
Jeg havde selv lige en Vista maskine jeg ville installere PC-Suite på ! :-)