Avatar billede ods Nybegynder
02. juni 2001 - 12:24 Der er 11 kommentarer

Hvad siger i...???

Hej Eksperter!

Har i lyst til at give jeres mening om denne website http://www.hifiinfo.dk

Det er designet jeg gerne vil have en vudering af og ikke teksten...!!!

Der er stavefejl, som ikke er rettet, billeder som mangler, billeder som sidder forkert og døde links. Kort sagt Den er langt fra færdig, men derfor kan jeg godt bruge et par meninger om mit arbejde indtil nu...!!!
Avatar billede plexx Nybegynder
02. juni 2001 - 12:29 #1
Her er nogle ting som jeg sytes skulle rettes:
1. Det mangler nogle farver på siderne
2. Man skal kunne gå tilbage til startsiden

Generalt:
En god brugervenlig side.
Karakter efter 13 scalaen:
Design: 8/13 (der mangler nogle farver)
Brugervenlighed: 9/13
Avatar billede nuki Nybegynder
02. juni 2001 - 12:31 #2
Designet er lidt kedeligt og når man køre med 1280x1024 kommer der nogle huller i menu og den kører ikke helt ned i bunden.

gode ting siden bliver hurtigt loadet og er brugervenlig.

p.s. flere farver på siden ville hjælpe lidt
Avatar billede mmp Nybegynder
02. juni 2001 - 12:32 #3
Lidt for gråt - og de steder, hvor der kommer nogle farver ind, går det helt galt. Det matcher slet ikke med alt det grå. Hvis du vil beholde det grå, skal du supplere med gråblåt, grågrønt istedet for det \"chokerende\" gule og orange.

Avatar billede ods Nybegynder
02. juni 2001 - 12:35 #4
Jeg syntes nu det er meget fedt med nogle overskrifter der fanger brugerens opmærksomhed (det gule og orange).
Avatar billede ods Nybegynder
02. juni 2001 - 12:36 #5
Det er meningen at menuen skal være i 2 dele. De to nederste knapper skiller sig jo lidt ud fra de andre.
Avatar billede ods Nybegynder
02. juni 2001 - 12:37 #6
Du kan da gå tilbage til startsiden hvis du klikker på det lille hus!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
02. juni 2001 - 12:47 #7
jeg køre også 1280x1024 og har samme problem som nuki. der er grimme huller i designet og det er lidt ireterende.
Ellers er designet fint måske lidt flere faver og et federe logo men ellers er det et meget fedt design..
Avatar billede nuki Nybegynder
02. juni 2001 - 12:50 #8
ods

men hvis man kører i 1280x1024 så forsvinder der noget så man kun se baggrunden
Avatar billede fomse Nybegynder
03. juni 2001 - 01:46 #9
ods>>

Gråt i gråt, det er jo en smag sag men jeg synes det er lidt kedeligt.

Logoet kan jeg heller ikke så godt lide.

Og i Netscape (4.07 og 6) ser det helt tosset ud!!

Fomse:-)

Avatar billede yaief Nybegynder
03. juni 2001 - 11:43 #10
Siden ER kedelig. Gråt på gråt er svært at gøre stilrent. Du kunne lære lidt af Bang og Olufsen - de har gjort det til en kunst (måske snarere med sort)...

Dine bjælker. Måske lægger godtfolk ikke mærke til det, men da du nok kan regne med, at en del af kunderne er lidt computerfreaks (går jo ofte også op i HiFi) der vil dine bjælker ikke score højt. Dit \"Gradiant tool\" er nemlig lige til NOT-delen. Hvis du ikke ændrer dem, så skal de dog rundes af - enten ved at køre ned til enden af siden (også i høje opløsninger) - eller også skal de rundes af på en eller anden måde. Jeg ville dog foreslå en helt anden indgangsvinkel til hele siden.

Med udgangs punkt i, at du har noget interessant (og pænt) indhold på forsiden (og sikkert snart resten af siden) så er det kun formen du skal bekymre dig om. Jeg synes du burde tage og ramme siden ind. Den er for stor i høje opløsninger. Smid den ind på midten. Eller lad den være inden for to horizontale linier. Eller to vertikale linier. Dit valg, men siden skal næsten rammes ind. Det gør det også lettere at arbejde hvis du har specifikationerne på siden liggende fast fra starten af.

Farver? Gråt i gråt - ja, det er altså kedeligt også selvom det ofte giver det lidt falske indtryk af, at være stilet. Måske er det stilet, men det sælger ikke vildt meget når kunderne falder i søvn. Prøv dog med noget mere interessant. Brug evt. hvis baggrund (lyser meget op på siden) og prøv så med nogen forskellige farver. Selv en #FFCC33 kan se flot ud hvis den bruges rigtig. En blå som #597FA3 er også nydelig.

7@13
Avatar billede rezire Nybegynder
12. juni 2001 - 15:17 #11
øhm der er nogle knapper der ikke helt virker som
signalkapler
højtalere
og hifimøbler

har du hentet alt det ingenørsnak et eller andet sted. Man skal sq være rimlig møj nørd her.
det bliver godt nok rimelig gråt
men jeg kan godt li indholdet

design 10@13
indhold 8@13
funktion 7@13