Avatar billede migme Nybegynder
02. juni 2001 - 08:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Add/Remove Programs

Jeg får følgende fejlmeddelese når jeg prøver at komme ind i Add/Remove Programs.

An unexpected error occurred.

Object doesn\'t support this property or metod
res://appwis.cpl/default.hta
Line: 75

Jeg kan altså ikke komme ind.
Hvordan løses dette problem?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2001 - 09:03 #1
format C: *G*
Avatar billede migme Nybegynder
02. juni 2001 - 09:05 #2
Ja :) Jeg har også tænkt at genistallere, men jeg syntes bare ikke det kan passe at det er løsningen.
Avatar billede digiartist Nybegynder
02. juni 2001 - 09:09 #3
igenigen format C:
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2001 - 09:29 #4
Hvis du vil have et windows med minst muligt bøvl, så er det den bedste løsning. Lapperier i forbindelse med kontolpanelfunktioner er ikke sagen, så ja du bør Fdisk og herefter installere windows igen.
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 10:57 #5
boot på cd-rom og vælg reparer windows 2000 installation.
Avatar billede plexx Nybegynder
02. juni 2001 - 11:04 #6
Svaret må være at du skal geninstallere windows!
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 11:07 #7
plexx> ikke som første løsning! det er da værd at prøve en reparation, ikk?
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. juni 2001 - 12:19 #8
Har du installeret IE 5.5 så skal du finde fejlen der, løsning: geninstaller IE 5.5 eller 5.0
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 12:22 #9
retaxes> altid nævn den nemmeste løsning først: det er nemmere med en (igen) reparation af internet explorer (gøres via tilføj fjern programmer.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. juni 2001 - 12:39 #10
Jeg kan ikke lige huske hvad jeg gjorde, men jeg prøvede først Window Update under Start, det kunne ikke lade sig gøre da IE5.5 jo lå der i forvejen.

Prøv at starte i SIKKER start.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. juni 2001 - 12:59 #11
Her er løsningen

http://www.eksperten.dk/spm/75099 se de nederste indlæg
Avatar billede monz_2001 Nybegynder
04. juni 2001 - 12:46 #12
det er svært selv at kunne reparere sit windows. så alle lad os vende tilbage til DOS. men skal man have windows så kør win 1.01 den er go.
og hey hotpop hvor ser du at han/hus køre win2000 så hvis du køre windows 9x skal du næsten formatere. eller lad vær med at bruge add/remove programs :)
Avatar billede monz_2001 Nybegynder
04. juni 2001 - 12:48 #13
okay jeg kom jo lige i tanke om hvilken katagori vi er under sorry.
men som sagt vil jeg nok selv tage backup og køre en format. du behøver ikke en fdisk først.
Avatar billede migme Nybegynder
04. juni 2001 - 14:28 #14
Jeg får intet ud af at køre i Safe mode. Der er heller ikke noget positivt resultat i at hente IE igen.
Så nu står den på fdisk.
Men ellers mange tak for hjælpen...