Avatar billede saad Nybegynder
23. maj 2007 - 22:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværk problemer ved sprogskift

Hej alle sammen ;)

Jeg vil godt nok være meget glad hvis der er nogle der gerne vil hjælpe mig med dette problem jeg har angående min netværk forbindelse.

Når jeg har det danske sprog på min windows xp home edition og det kan jeg se når jeg gå ind i kontrolpanel i fan der hedder (internationale og sproglige instillinger )så virker min internet forbindelse fint nok .

Men problemet er når jeg skifter sproget fra dansk til arabisk under fan (Avanceret)for at jeg kan læse arabisk går forbindelsen i stå og der vises en meddelelse med 2pc,er som er symbol for internet forbindelse med en gul trekant på der siger at der må enten er begrænset eller ingen forbindelse.

Jeg ville være meget taknemlig for ham der kan hjælpe mig og jeg lover ham med 30 point ;)...

på forhånd et stort TAK

                              M.V.H

Saad
Avatar billede saad Nybegynder
28. maj 2007 - 22:44 #1
jeg har fundet løsning selv . men tak alligevel
Avatar billede saad Nybegynder
28. maj 2007 - 22:52 #2
nu ved jeg ikke hvordan man lukker for spm