Avatar billede bigbird Nybegynder
23. maj 2007 - 18:46 Der er 1 kommentar

Oprettet "Website" via script eller anden ekstern tilgang.

Jeg skal have lavet det således at jeg kan sende en kommando afsted imod min IIS server, som giver den besked på at oprette en give "sti" som et nyt website. Hvordan gøres det ?

Det skal være som script eller ekstern kommando, da det skal gøre automatisk.

Gerne hvis i allerede ved hvordan at jeg kan afvikle det fra ASP.Net (C#)
Avatar billede Spotgun Seniormester
23. maj 2007 - 19:28 #1
Kiggede på noget lignende selv engang, og fik lavet en testversion der fungerede fint på en Win2003 R2 server. Kan dog ikke lige finde koden, men her er lidt inspiration:

http://weblogs.asp.net/jezell/archive/2003/09/17/27869.aspx