Avatar billede aviation Nybegynder
23. maj 2007 - 17:21 Der er 4 kommentarer

Listbox opslag i andet regneark

Hvordan får jeg en listbox til at slå op i et andet regneark og skrive til en linket celle i det andet regneark
Avatar billede kabbak Professor
23. maj 2007 - 19:52 #1
når du siger andet regneark, mener du så en projektmappe med flere ark, eller 2 forskellige projektmapper.
Avatar billede kabbak Professor
23. maj 2007 - 19:56 #2
Det første ved jeg kan gøres, det andet tvivler jeg på.

den første et andet ark i samme projektmappe

ListFillRange = Ark1!A1:A10
LinkedCell =  Ark3!A1
Avatar billede kabbak Professor
23. maj 2007 - 19:57 #3
Det første ved jeg kan gøres, det andet tvivler jeg på.

den første et andet ark i samme projektmappe

ListFillRange = Ark1!A1:A10
LinkedCell =  Ark3!A1
Avatar billede aviation Nybegynder
24. maj 2007 - 11:10 #4
Ja det første har jeg styr på men jeg har 5 tilbudssystemer som kan give tilbud på 7 forskellige sprog dvs der er også 5 forskellige ordlister hvor jeg anvender lopslag til at vælge det rigtige sprog men det jeg forsøger er at have en projektmappe med ordliste og så lave opslag derfra til tilbudssystemet. Men jeg har også tænkt på at løse det ved at beholde ordlisterne i de enkelte projektmapper og så lave relation til projektmappen med master ordlisten.