Avatar billede kasperinline Nybegynder
23. maj 2007 - 05:34 Der er 1 løsning

powercolor installation fejler

Kære alle

Nu må der virkelig eksperthjælp til, jeg giver fortabt.

Jeg har dette her Powercolor Radeon R96-C3G af ældre dato(2003) og jeg kan simpelthen ikke få det installeret. For det første, kan windows(XP) ikke genkende korte - ukendt enhed skrive det. Når jeg så prøver at installere ATI's drivere. Når jeg starter windows op er der bare flimmer på skærmen, i alle mulige nuancer.

Det samme resultat får jeg, hvis jeg installere tidligere catalyst-drivere. Har også været inde på producentens hjemmeside og de anbefaler, at der bruges den nyeste catalyst-driver. Jeg har været nede at bruge den alleførste driver der kom til XP, men lige lidt har det hjulpet.

Jeg ved kortet har virket med den originale driver-CD, men den er ikke tilgængelig mere.

Kan det være at jeg skal installere DirectX?
Kan det være noget i bios?

Hvad kan power color driver cd'en, som jeg ikke kan?

På forhånd tak..

Mvh. Kasper
Avatar billede kasperinline Nybegynder
08. september 2007 - 13:33 #1
Øv ingen svar -