Avatar billede Bjarne Novice
22. maj 2007 - 21:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fritidswebdesigner søges

Goddag.

Jeg søger en fritidswebdesigner til en designopgave. Der er tale om et simpelt men stilrent og overskueligt design til en hjemmeside. Det er en fordel hvis du er dygtig til at tegne, idet der skal laves et logo, som kræver lidt skills.
Opgaven bliver naturligvis aflønnet efter aftale, men regn ikke med de takster et proffessionelt webbureau arbejder med.
Hvis opgaven løses tilfredsstillende, kan der i fremtiden blive tale om andre opgaver.
Er det kunne være noget for dig, så kontakter jeg dig via mail med yderligere oplysninger.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
22. maj 2007 - 22:30 #1
Min makker vil gerne høre lidt nærmere om opgaven.

Han kan kontaktes på m.ejsing (a) gmail (dot) com
Avatar billede areon Nybegynder
22. maj 2007 - 22:43 #2
Hej Bjarne,

Jeg kunne godt være interesseret i at give et tilbud på et design.

du kan kontakte mig på sorensen@orangeweb.dk

mvh thomas
Avatar billede Himbear Nybegynder
23. maj 2007 - 00:55 #3
Hej Bjarne,

Jeg er netop en fritidswebdesigner :)
Du kan kigge lidt på min hjemmeside www.tinocordes.dk ... og du er velkommen til at skrive til mig på tinocordes@hotmail.com
Avatar billede trofo Nybegynder
23. maj 2007 - 11:44 #4
Hej Bjarne,

Du er også velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk. Vi leverer design fra 1499,- excl. moms.

Flash referencer - www.trofo.dk/flashdesign.html
Hjemmesider - www.trofo.dk/hjemmesidedesign.html
Logo - wwww.trofo.dk/logodesign.html

Håber at høre fra dig.

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede flashnoob Nybegynder
23. maj 2007 - 17:31 #5
Hej Bjarne
Det lyder som en spændende opgave. Jeg arbejder til dagligt med de ting du nævner. Hvis du vil se referencer, bliver jeg nødt til at oplyse dem pr. mail, pga. firmapolitikker.
Du kan kontakte mig på morten.flashnoob@gmail.com
Avatar billede Bjarne Novice
04. juni 2007 - 22:48 #6
Tak for interessen.
Avatar billede riversen Nybegynder
06. juni 2007 - 11:21 #7
trofo: Design og opæstning af hjemmeside... der er vist en stavefejl ;)
Avatar billede dysp Nybegynder
20. juni 2007 - 14:11 #8
Jeg har meget erfaring med hjemmesider og jeg har en ven, som har udstillet blyantstegninger på galleri.
Derfor mener jeg, at vi kan tilfredsstille dine behov. Skriv til mig:
dysperen(at)gmail.com