Avatar billede kirkbye Nybegynder
22. maj 2007 - 18:35 Der er 5 kommentarer

3D tegning

Jeg er til dagligt grafiker, men har et lille sideprojekt der omhandler interiør til dagligstuen. Dertil har jeg lavet nogle Illustrator artwork, som skal laves om til 3D og sendes til interesserede kunder.

Derfor skal jeg bruge en 3D illustratør. Jeg har ikke den store forstand på 3D, men kan sige, at det umiddelbart ikke er så krævende. Det drejer sig kun om 2 tegninger af en sofa og en lampe (på to forskellige artwork). Du vil selvfølgelig blive krediteret på illustrationerne.

Er det en opgave for dig, eller vil du vide mere, så smid et svar, så skal jeg nok vende tilbage hurtigst muligt.
Avatar billede amigafreak Nybegynder
01. juni 2007 - 19:02 #1
jeg kan da prøve at kigge på det, det er da en start ;)
Avatar billede kirkbye Nybegynder
01. juni 2007 - 20:39 #2
Cool nok!
Hvis du lige skriver mig en mail her, så skal jeg nok vende tilbage til dig i løbet af i morgen.
Avatar billede amigafreak Nybegynder
01. juni 2007 - 21:08 #3
så prøv at smide noget på spam (snabelA) ray-tracer.dk

så ser vi hvad der kan trylles frem
Avatar billede neo23 Nybegynder
18. juni 2007 - 09:32 #4
må jeg komme med en ide jeg syntes at du skal gå ind på www.3dmaxer.dk og få hjælp derinde da det næsten kun handler om grafik og 3dmax
Avatar billede kirkbye Nybegynder
18. juni 2007 - 09:37 #5
Ok, det vil jeg også lige prøve.
Jeg har nu fundet en, der arbejder på opgaven, men tak alligevel. Den side vil jeg huske.