Avatar billede fatter_keine Nybegynder
22. maj 2007 - 14:04 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Word 2003 i Windows XP - hvor gemmes midlertidige dokumenter

Hejsa,

Jeg staar med en baerbar computer hvor jeg gerne skal have nogle dokumenter gendannet...

Dokumenterne var gemt paa en USB-stick som er blevet oedelagt... (de er IKKE gemt paa harddiske paa normal vis)

Gemmer Word 2003 filerne et sted paa computeren, og ikke kun paa USB-sticken... Og i saa fald, hvor (spoergsmaalstegn! :))

Der er tale om en eksamensopgave, saa det er ret vigtigt...
Avatar billede jkrons Professor
22. maj 2007 - 15:30 #1
Næppe? Word laver nogle midlertidige filer undervejs i redigeringsprocessen, men disse gemmes typisk samme sted som den oprindelige fil var gemt, altså i dit tilfælde på USB-stikket.

Du kan evt. søge på din harddisk efter filer, hvis navn ligner noget med ~wrl????.tmp, hvor ???? er et tal. Hvis du finder nogle, så se efter om nogen af dem har tidsstempel, der svarer til det tidspunkt, du sidst arbejdede med dokumentet.
Avatar billede kabsoer Nybegynder
24. maj 2007 - 10:17 #2
det hender at du kan finne noe på  \dockuments and settings\din_bruker\lokale innstillinger
lykke til
Avatar billede lx2ba Novice
29. maj 2007 - 11:24 #3
Jeg tror at det er bedre at søge med ~$ på Denne Computer!
I alle fald har jeg fået en lang række midlertidige filer frem på denne måde, - og de ligger i vidt forskellige mapper, der er bestemt ikke en bestemt mappe, hvor de gemmes  :<(
PS: En hel del af dem ligger forøvrigt i "Recycler"-mapperne!
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
31. maj 2007 - 16:58 #4
Takker for svar! - Vil i komme med nogle "svar" ?
Avatar billede lx2ba Novice
31. maj 2007 - 18:26 #5
Ja, nu ved jeg ikke, om du kunne bruge mit bidrag til noget  ;<)  - Ellers må du jo bare udelade mig!
Avatar billede jkrons Professor
31. maj 2007 - 19:31 #6
Her er et svar :-)
Avatar billede lx2ba Novice
25. juni 2007 - 14:29 #7
Takker!