Avatar billede 3rror Nybegynder
22. maj 2007 - 11:37 Der er 4 kommentarer

irriterende lyd fra computeren

Min computer bliver ved med at sige en amiga agtig lyd når jeg skruer op eller ned for lyden. Lyden kan vel bedst beskrives som et "BIIP".
Jeg kan ikke finde noget i BIOs der kan hjælpe mig med at slukke for det.
Avatar billede skamf Nybegynder
22. maj 2007 - 12:25 #1
Alså normal er det i bios hvis quickbuttons laver den lyd , men hvilken computer har du ?
Avatar billede 3rror Nybegynder
22. maj 2007 - 12:32 #2
det er en Acer Aspire 5610z. Jeg havde også regnet med at det var i bios, men der er ikke rigtig nogle instillinger der kan laves om?
Avatar billede skamf Nybegynder
22. maj 2007 - 13:44 #3
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5610.html Prøv at tjekke der inde , Nu sider jeg lige på netværk hvor jeg ikke kan komme på ftp Evt Ring til dem normal er det jo i bios :P
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. maj 2007 - 16:32 #4
du kan måske se hvad dinne beep´s betyder her,.-> http://www.computerhope.com/beep.htm