Avatar billede chrthegreat Nybegynder
21. maj 2007 - 18:49 Der er 3 kommentarer

GeForce 7600 GS

Er jeg den eneste der har store problemer med at få TV-OUT til at virke på mit AGP kort. Det der NVidia comtrol panel er ved at drive mig til vanvid. Nogen gange kan jeg få tv-out til at køre, andre gange får jeg slet ikke mulighedem. Så genstarter jeg en 4-5 gange så kan jeg igen.

Jeg har søgt på nettet, men fandt intet der kunne hjælpe mig.

Jeg har nyeste driver. Har lige formateret. SP2, DirectX alt er fuldt opdateret.

Findes der noget Forceware? Et eller andet. Er ved at blive sindsyg.

HJÆÆÆÆLP.
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
21. maj 2007 - 18:52 #1
Ps. Jeg har haft mange grafikkort, og har aldrig haft problemer som det jeg har nu. Normalt har jeg ingen problemer med opsætning af den slags.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. maj 2007 - 07:12 #2
Sikker på at dit kort får strøm nok?
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
22. maj 2007 - 12:27 #3
Ja, ret sikker. det har sit eget strøm kabel. Det fungere også perfekt når jeg spiller krævende spil...