Avatar billede torotune Nybegynder
21. maj 2007 - 11:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ftp-adgang i IE7

Hej,

Er der nogen der ved hvordan man kan åbne en FTP i mappevisning
i IE7, så man kan flytte rundt på filer, ligesom man kunne i IE6?

Jeg får bare en oversigt over filerne.

Mvh.
Avatar billede rune_c Nybegynder
21. maj 2007 - 12:14 #1
Når du går ind på en ftp skriver IE til dig:

To view this FTP site in Windows Explorer, click Page, and then click Open FTP Site in Windows Explorer.

Så, Page -> Open FTP Site in Windows Explorer og du er kørende
Avatar billede torotune Nybegynder
21. maj 2007 - 12:26 #2
Ok, men hvor finder jeg Page/Side?
Avatar billede torotune Nybegynder
21. maj 2007 - 12:28 #3
Arh der! Jeg er blind! :-D
Avatar billede torotune Nybegynder
21. maj 2007 - 12:31 #4
Den åbner det i et nyt stifinder-vindue, men den viser det stadig som en liste i stedet for filer/mapper
Avatar billede torotune Nybegynder
21. maj 2007 - 12:42 #5
Hmm.. det virker som du beskriver fra min bærbar, ved ikke hvad der er galt med min stationære.. Men tak for hjælpen Rune, jeg må se om det løser sig :-)
Avatar billede rune_c Nybegynder
21. maj 2007 - 13:33 #6
Jeg bruger ikke selv IE så jeg har ikke den store erfaring der så jeg aner ikke hvad der kan være galt på din stationære..

Selv tak :)