Avatar billede omaly Nybegynder
01. juni 2001 - 22:33 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Har brug for en manual til gammelt motherboard.....

Hej

Er der nogen der har et link til, hvor jeg kan finde en manual til et ældre motherboard fra dataexpert. Jeg har prøvet på deres hjemmeside www.dataexpert.com.tw , men lige det motherboard har de selvfølgelig ikke :o( (sjovt nok så har de dog biosopdatering til det????????)
Det kunne jo også være at en af jer lå inde med en sådan manual :o)
Motherboardet hedder TX531.
Avatar billede madskp Nybegynder
01. juni 2001 - 22:37 #1
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. juni 2001 - 22:52 #2
Det er noget besværligt noget med den site, den må ha\' et navn ala asus eller iwill
Avatar billede nimmr Nybegynder
01. juni 2001 - 23:50 #3
du kan prøve at søge på www.google.com efter TX531 for at få fat i dem der har lavet det.
BIOS´en: kig på denne side http://www.ping.be/bios/
han har næsten det hele.

men som madskp skrev, du kommer ikke langt hvis du ikke ved hvem der har lavet moboarded
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. juni 2001 - 23:54 #4
nimmr> Hvor skrev madskp det henne, det må ha\' været i et andet spørgsmål, eller også er hans indlæg kommet meeeeeeget sent til mig.
Han skrev:

Prøv at se på denne side
http://venus.spaceports.com/~canada/webhq/reload.html
Avatar billede nimmr Nybegynder
02. juni 2001 - 00:03 #5
jeg sover. sorry, jeg havde gang i flere Q´s på en gang :)
Avatar billede omaly Nybegynder
02. juni 2001 - 00:21 #6
nimmr->Det har jeg prøvet, har snar prøvet alle kendte søgemaskiner.

madskp-> Jeg undersøger stadig, men holda...., den er rodet, den side!
Avatar billede omaly Nybegynder
02. juni 2001 - 00:25 #7
Godnat, jeg skal tidlig op og til landskamp i morgen, jeg er tilbage efter pinsen, så håber jeg at der er en der har fundet det. :o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. juni 2001 - 00:25 #8
Kan du stadig ikke fortælle os hvad det hedder, ikke typen men producenten, vi er her for at hjælpe dig ;o)
Avatar billede madskp Nybegynder
02. juni 2001 - 00:25 #9
no one said it would be easy you know :o)
Avatar billede omaly Nybegynder
02. juni 2001 - 00:29 #10
Producenten er dataexpert, tror jeg da nok!
Det er da det jeg har fået oplyst.
Avatar billede nimmr Nybegynder
02. juni 2001 - 00:50 #11
jeg tror denne side giver pote

http://www.dataexpert.com.tw/service/website/website.html

længere kan jeg ikke guide dig pga mangel på informationer. Men du kan selv kigge lidt derinde.
Den ser endda lidt engelsk ud :)
Avatar billede madskp Nybegynder
02. juni 2001 - 00:52 #12
fandt dette på et messageboard. ved ikke om det hjælper dig videre
I need manual for my MB txpro.
I know it is ALi IV+ M1531/M1543 chipset.
It looks (ctbios), that it can be dataexpert or hsing(?), tx531?

It has one large dip switch to set properities
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. juni 2001 - 00:54 #13
Nej ikke dataexpert, producenten af dit mobo
Avatar billede makse Nybegynder
02. juni 2001 - 02:07 #14
Avatar billede omaly Nybegynder
03. juni 2001 - 16:27 #15
Hej Alle

Tak til jer alle sammen for jeres anstrengelser, makse løber med pointene da det er lykkedes ham at finde et direkte link til det jeg havde brug for.
Avatar billede makse Nybegynder
03. juni 2001 - 17:06 #16
Takker for point. :)