Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
20. maj 2007 - 15:16 Der er 8 kommentarer

Cocacola reklame sang, Hjæælp.?

Hej du.!

Jeg har set en coca cola reklame i fjernsynet og synes at sangen der bliver spillet er hammergod!

Det er en mand der står ved nogle toge og åbner for sin cola hvorefter der fiser en masse hi-fi ting og højtalere op af cola'en og som så spiller den her sang.. Der bliver sunget noget med: "Love"

er der nogen der ved hvad den hedder?
Avatar billede 0xffff Nybegynder
20. maj 2007 - 16:10 #1
Inde på http://coke.dk/cooler/go?site=coke

Under "Få downloads"

Kan du downloade alle coca colas reklamesange. Så jeg kan ikke hjælpe dig med sang navnet, men den findes sandsynligvis der.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2007 - 20:37 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2007 - 20:38 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2007 - 20:39 #4
LOL - glem mit svar (læste ikke hele spørgsmålet) ;)
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
21. maj 2007 - 13:59 #5
HJÆÆÆLP .. DER ER STADIG IKKE BLEVET SVARET !!!
Avatar billede old-faithful Praktikant
21. maj 2007 - 14:37 #6
Jeg har ikke selv set reklamen, så jeg kan ikke komme med noget nyt. Men kan du ikke huske lidt mere af teksten? Det ville være en stor hjælp til at finde sangen.

Det kan f.eks. anbefales at skrive de dele af sangteksten som man kender, som søgeord i Google, efterfulgt af ordet "lyrics". Denne metode er ofte effektiv til at finde frem til de ukendte sange ;-)
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
26. maj 2007 - 10:57 #7
Jeps jeg ved godt at man kan skrive lyrikken på google fx, men dette er netop problemet da der kun bliver sunget :  Love, Love ......... Halløj

Reklamen er forresten også ret tit i fjernsynet, det er bare en mand der står på en banegård og åbner en cola hvorefter der kommer alt muligt hi-fi-udstyr op af den og begynder at spille den her sang ..
Avatar billede plhn Nybegynder
28. maj 2007 - 15:43 #8
leder også efter den sang.. den er super fed, men tror det en de har fået lavet specielt, eftersom jeg ikke kan finde den på lyrikken; "i cant hear you love me thats why im here" mener jeg hun sådan ca. synger... den kører tit på mtv.. håber der er nogen der ved hva den hedder (: