Avatar billede alstrup Nybegynder
20. maj 2007 - 12:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook åbner 1007 påmindelser ved opstart

Hej.

Her lige et prob. med Outlook 2003. Hver gang Outlook åbnes startes samtidig 1007 påmindelser. Man kan afvise dem, men de kommer bare igen næste gang.
De har forfald nu og for 1 min. siden - hvergang.
langt de fleste er modtagne mails. et par enkelte kalender noter er der også, men klart mest mail.
der popper én ny op hver gang der modtages en mail i indbakken.
hvis mailen bliver videresent, af en regel, til en anden mappe, kommer der ingen påmendelse.
Hvis en mail fra indbakken slettes slettes påmindelsen også.
Nogen der har en idé om hvor det kan slåes fra eller hvad det kan være.
Det startede for ca. 1½ måned siden.

Venligst Dan.
Avatar billede kedde65 Praktikant
20. maj 2007 - 12:58 #1
Det virker som om det er en regl du har fået sat på, der angiver en påmindelse på indkomne mails. Prøv at slå alle dine regler fra og se om problemet fortsætter.

/Christian
Avatar billede alstrup Nybegynder
25. maj 2007 - 12:49 #2
Jeg har prøvet at slette alle regler, men det hjælper ikke! Andre gode forslag?

/Lars
Avatar billede alstrup Nybegynder
14. juni 2007 - 21:20 #3
Er der overhovedet ingen der har nogle forslag til hvad man kan gøre.??
Avatar billede alstrup Nybegynder
25. september 2007 - 22:23 #4
lukker