Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
20. maj 2007 - 10:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lige som Paypal eller Eksperten

Hej

Jeg leder efter et script som min websidens bruger kan
koebe og saelge points ligesom denne webside Eksperten og Paypal.

er der en ekspert der kan hjaelpe?

tak
Avatar billede g1um Nybegynder
20. maj 2007 - 11:21 #1
Hej

Jeg leder efter et script som kan lave bogstavs kombinationer som "oe", "ae" osv. om til de fine danske bogstaver ø,æ og å fordi jeg ikke kan finde ud af at indstille min <indsæt styresystem her> og er desuden også dovn.

er der en ekspert der kan hjaelpe?

tak
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
20. maj 2007 - 13:41 #2
Vi skal alle sammen vaere tolmodig mod dem der har en lille hjerne, som synes at verden er kun Danmark.
Racismen er uhumanistisk tanke, og mennesker boerde smidde dette tanke.

Alle mennesker er ENS og har det samme rettigheder og pligter.

Det er hvad vores Skaberen ( ALLAH Almaegti ) har sagt i Koranen.

Haaber at mine ord vil hjaelpe nogen af jer der ud.

Jeg skriver snart en meget vigtig artikel i min hjemmeside
www.DenLilleHavfrue.com
for at hjaelpe saa meget saa muligt mennesker i Danmark til at forstaa hindanden i lys af den sidste Gud's besked.
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
20. maj 2007 - 13:42 #3
Jeg venter at faa et svar for mit spoergesmaal. Tak
Avatar billede g1um Nybegynder
20. maj 2007 - 14:09 #4
Undskyld men jeg ser ingen racisme i hvad jeg skrev.

Syntes bare lige at det er "dårlig stil" at skrive "oe", "aa" og "ae" især når mange andre skal læse det.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
25. maj 2007 - 14:40 #5
g1um nu er det jo ikke alle der har et dansk tastatur? :-)
Avatar billede g1um Nybegynder
25. maj 2007 - 16:22 #6
ja men alle kan da skifte layoutet alligevel og ikke i det mindste "Ctrl+C / Ctrl+V" eller "Æble + C/Æble + V" de manglende bogstaver (åæø) i en text-boks fra et andet sted.

P.S: Alt hvad irritirende den dag jeg skrev min kommentar, så måske er det bare mig.
Avatar billede cybermike Nybegynder
28. maj 2007 - 19:45 #7
Jeg kan godt løse din opgave men jeg arbejder ikke gratis :=) Stadig intresseret?

Giv et ring på 70 220 627, mail på mail@mc-solutions.dk
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
03. juni 2007 - 01:35 #8
Jeg har engelsk windows, og naar jeg ruger dating.dk harjeg ingen problemer
med at skriv de danske bogstaver, kun her har jeg ...
allivel .. jeg skriver ti dig cybermike .. tak
ogsaa jeg lader dette side aabent
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
08. juni 2007 - 01:13 #9
OK
Jeg viser din banner (120x90 pix) altid paa DenLilleHavfrue.com + de points

min opgave er at hvert medlem kunne godt give points til de andre medlemer
men det er kun mig (admin) som giver medlem point foerst.
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
08. juni 2007 - 07:34 #10
Jeg lukker denne side
og flytter til en ny:
http://www.eksperten.dk/spm/782252
Avatar billede onix Nybegynder
08. juni 2007 - 16:02 #11
Fik du svar ang. dit bankscript, har en løsning som du med sikkerhed kan bruge, ligner meget Paypal, skal dog oversættes fra englesk til dansk, koster ikke en kæmpe formue