Avatar billede jonazz Nybegynder
19. maj 2007 - 19:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HP Pavilion dv2306ea, problemer med webcam..

Hej..

Min kæreste har lige købt en ny bærbar og vi er begyndt at få problemer med det webcam der sidder i. Hun har lige pludselig fået det slukket eller bare til at ikke at virke.. nogen der kan hjælpe mig her, for synes godt at det skulle virke med ved ikke om det er muligt at slukke det, ved hvert fald ikke hvordan man tænder det hvis det er..

Jonas..
Avatar billede philipn Nybegynder
20. maj 2007 - 17:30 #1
gå under enhedshåndtering og slet kameraet og genstart maskinen. :)
Avatar billede skamf Nybegynder
21. maj 2007 - 12:35 #2
Nej , åben Quickplay , Vægle video cam osv , der er en liste der hvor dit hp cam er , Og cam skal tænds i Quickplay og Evt Msn osv

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericDocument?docname=c00678231&cc=us&dlc=en&lc=en&jumpid=reg_R1002_USEN

ja linket er til Xp men virker osse i vista