Avatar billede heidi7-9-13 Nybegynder
18. maj 2007 - 09:06 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan deler jeg en fil med besøgende på Websiten?

Hej Alle!

Jeg har en fil lavet i Powerpoint (præsentation), som jeg gerne skulle have lagt ud på min hjemmeside, sådan at folk kan downloade den fra min side, ved at klikke på et ikon og så gemme den på deres egen computer. Jeg har lavet min hjemmeside i frontpage.

Nogen der kan hjælpe?

Hilsen
Heidi
Avatar billede jps6kb Novice
18. maj 2007 - 10:56 #1
Nu bruger jeg ikke frontpage, men grundlæggende, skal du bare lægge din ppt fil sammen med resten af dine html filer og hvad du eller har på dit site, og så lave et link til filen. Ligesom du ville til en anden side på dit site. :)
Avatar billede heidi7-9-13 Nybegynder
20. maj 2007 - 10:54 #2
Hvad med destinationsrammen?? Skal den åbne i nyt vindue eller bare i samme?
Avatar billede jps6kb Novice
20. maj 2007 - 13:08 #3
Det kommer jo lidt an på hvad du vil.
Jeg ville nok sætte target="_blank" .. for folk har forskellige opsætninger på deres PC.

Så hvis det ex. er et PDF dokument, vil nogen, i stedet for at blive spurgt om de vil downloade det, bare få det åbnet i vinduet.. hvis du har rammen sat til self, så vil siden forsvinde til fordel for dokumentet.
Avatar billede heidi7-9-13 Nybegynder
20. maj 2007 - 21:23 #4
Tak for svar!
Det virker nu :o)

Heidi