Avatar billede tcp Nybegynder
17. maj 2007 - 12:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er min side ok?

Nogen der vil teste brugervenligheden på min side.....
Http://www.flashdate.dk
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. maj 2007 - 18:40 #1
Iløbet af den tid vi har haft internettet er folk blevet mere og mere fordigtige med at give deres persondata fra sig. så en forside der starter med at spørge efter email osv vil sandsynigvis få de fleste til bare at surfe videre, der er jo masser af andre dating services.
Avatar billede benneharli Juniormester
18. maj 2007 - 01:27 #2
enig... ville også lave en knap til at oprette ny bruger

se her f.eks. JOIN FOR FREE, men man skal klikke videre for at skrive noget...
Avatar billede benneharli Juniormester
18. maj 2007 - 01:27 #3
Avatar billede tcp Nybegynder
09. juni 2007 - 12:18 #4
Takker for jeres indlæg.....
Den første der svare får de 60 point
Avatar billede kurdo Novice
09. juni 2007 - 12:23 #5
jeg kan godt lide designet, ;D
Avatar billede tcp Nybegynder
09. juni 2007 - 14:04 #6
Takker :)

Bare send et svar :)
Avatar billede akela Nybegynder
10. juli 2007 - 13:00 #7
Syndes der er langt vej endnu før det er brugbart, her er lidt af de fejl jeg er faldet over.

Der er et par steder der er problemmer med graffiken, som gør at siden ikke virke troværdig. Det første sted jeg så var på forsiden, når brugernavn og alder bliver breder end billedet, så havner det uden for billedet. Det andet sted er når du ser en videoer, så går teksten "Brugeroplysning", ude i højre side, ud af dens kolonne.

Der findes steder som endnu ikke er oversat til dansk. Det jeg har fundet er nyheder http://www.flashdate.dk/news.php?view=1 og hjælp, igen ting som ikke får siden til at virke troværdigt.

Det som andre også sige er at du mangler noget der fortæller hvad der skiller dig ud fra de andre datingsites, og hvad man kan forvente af siden. Det er både set fra et konkurence øjemed, men også når man ser det fra brugervenligheds siden. Man skylder brugeren, at fortælle hvad sitet kan tilbyde, før de tilmelder sig, derfor bør det også findes på forsiden.

Jeg kan se at man kan blive VIP men har endnu ikke fundet ud af hvad det giver for fordele.

Syndes også det er mærkligt at man i en normal søgning ikke kan søge på køn. Det var først anden eller tredje gang jeg opdagede avanceret søgning.

Når man har tilføjet en til farvoriter hvor kan man så finde sine favoriter igen?

Syndes at siden virker lidt rodet, der er for mange kontraster der kæmper om opmærksomheden, det går ud over brugervenligheden.