Avatar billede fennemet Nybegynder
17. maj 2007 - 10:39 Der er 3 kommentarer

Nem adgang til Foretrukne

Hej alle
Jeg har et meget stort kartotek af Foretrukne og vil gerne arrangere dem så de er lettere tilgængelige end de er I IE, som jeg syntes er besværlig at navigere musen gennem når der er mange undermapper.
Jeg tænker at det vil være smart at lave et hemmeligt link på et website, hvor alle links ligger eller lignende.

Alternativt en word-fil e.l.

Men: Hvordan kan jeg nemt overføre dem fra IE til et af disse medier?
Avatar billede boxer Nybegynder
17. maj 2007 - 11:32 #1
Under Filer vælger du at eksportere. Vælg hvor du vil have den eksporteret hen.
Så får du en fin .htm fil som du kan redigere og uploade.

Var det det du ønskede?
Avatar billede fennemet Nybegynder
17. maj 2007 - 12:00 #2
Ja, delvist. Jeg kunne også godt tænke mig at kunne redigere dem nemt.
Avatar billede fennemet Nybegynder
17. maj 2007 - 12:02 #3
Er det muligt at lave en værkstøjslinie på skrivebordet, hvor der selvfølgelig er nem adgang, som samtidig er let at redigere?