Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2007 - 20:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dele kalender på same PC

Med 4 brugere på samme PC hvor Outlook 2003 er installeret har vi brug for at dele kalendere. Men er det absolut nødvendigt, som jeg får at vide ved forsøget på at dele, at der skal en exchange-server til?
Avatar billede janius Nybegynder
16. maj 2007 - 21:12 #1
Man kan købe sig til muligheden og det nærmer sig ikke prisen for en Exchange server. Læs mere her; http://www.gold-software.com/download5225.html
Der findes andre programmer, søg f. eks. på google efter share outlook 2003 calendar
Avatar billede jokerper Nybegynder
17. maj 2007 - 02:30 #3
Jeg har selv haft samme problem, foreløbig har jeg downloaded denne. GOD, men dyr.

http://www.group-calendar.com/
Avatar billede jokerper Nybegynder
17. maj 2007 - 02:33 #4
Jeg smider lige et svar hvis det bliver mit foreslag, du vælger.
Avatar billede jokerper Nybegynder
17. maj 2007 - 02:50 #5
Du vil nok gerne have en lille beskrivelse af programmet: Det er let at inst. automatisk ud på alle brugere og så er der på Dansk sprog - som er blandet med norsk men, men.

Der er en rigtigt god kontrol over brugere og muligheder.

Mødeplanlægning automatisk oprettelse i flere kalendere og mulighed for private/skjulte aftaler.

Så kan det både køre lokalt og på netværk.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2007 - 13:08 #6
Hej alle.
Tak for de fine svar, men kan det virkelig være rigtigt at der skal betales for det, når vi er 4 brugere på samme computer, der alle bruger den samme instalation af Outlook?
Avatar billede jokerper Nybegynder
28. maj 2007 - 13:42 #7
Hej carstenprimdahl

Der findes en anden løsning, men den krævede en formatering for mig, så jeg kan ikke anbefale det.

Her http://www.eksperten.dk/spm/776701
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2007 - 14:15 #8
det ser ud som en mulighed, men jeg er ikke meget for det med formateringen, så ... må afvente
Avatar billede jokerper Nybegynder
28. maj 2007 - 14:52 #9
Undskyld, mig!!!

Men det gik galt for mig, derfor måtte jeg formatere.

;)