Avatar billede laikabee Nybegynder
16. maj 2007 - 17:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kabler / fan controller

Hej

Jeg skal bruge et par kabler og muligvis en fan controller. Jeg ved bare ikke helt hvad jeg skal kigge efter, kunne jeg ikke få nogle til at komme med nogle links på følgende.

# 1 stk forlænger kabel til frontpanelet/fra til bundkort, fordi især firewire og HD audio er lige korte nok.

# 1 styk forlænger kable til ATX 12V, helst + 30 cm hvis det fås.

# 1 stk fan controller til minimum 3/maximun 5.

# Er der nogle der kan anbefale noget til kabel management? Clips agtigt måske?

mvh
Avatar billede laikabee Nybegynder
17. maj 2007 - 00:54 #1
Ser ud til Midt-Data har snydt mig.
"1 stk pose med forlængerkabler til front-stik"
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=7018
Avatar billede laikabee Nybegynder
17. maj 2007 - 15:41 #2
I tilfælde af at jeg ikke høre noget fra midt-data eller kablerne ikke høre med, mangler jeg stadigt -
# 1 stk forlænger kabel til frontpanelet/fra til bundkort, fordi især firewire og HD audio er lige korte nok.

Jeg har kigget efter disse kabler og efter silverstone cable kits, men kan ikke finde dem nogle steder.
Hvor kan man købe dem?
Avatar billede laikabee Nybegynder
05. juni 2007 - 09:26 #3
Uff midt data stinker.

Med hensyn til kablerne skrev jeg til Silverstone og de var så flinke at sende dem til mig.
Ud over det var LED HDD dioden defekt, hvilket nok forklare hvorfor kabinettet allerede havde været retur en gang før (jeg burde også have sendt retur, men gad simpelt hen ikke) så fik bikset en ny LED HDD ledning sammen.

Uff midt-data stinker, men silverstone er lækkert, fandt mig også en Silverstone fan controller.

Ud over det kunne jeg kun finde de kabler jeg skulle bruge her –
http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php
I tilfælde af at enten Silverstone ikke havde sent mig nogle eller jeg ikke havde returneret.

Fik jeg nævnt at Midt-Data er nogle skodhoveder?

Wee point til mig ;-)