Avatar billede 3dmax Nybegynder
16. maj 2007 - 13:06 Der er 2 kommentarer

sort skærm med windows media player

I windows media player er mit billede næsten helt sort, har kigget under indstilliger, men de er neutrale, så hvad kan jeg gøre??

jeg bruger den nyeste version, v. 11
Avatar billede stig3 Mester
16. maj 2007 - 15:07 #1
Problemer med media player er oftest relateret til codecs.
Har du for nyligt insalleret nye codecs ?
Avatar billede den33 Nybegynder
16. maj 2007 - 15:32 #2
jeg ser du hedder 3dmax. Den kan meget vel være, codec's der driller.
Men hvis du bruger 3dsmax, burde du lige checke om du har nogle plugins til 3dsmax, der evt. bruger media player.
Men ellers søg herinde der er rigtigt mange der har sort skærm i media player.

Hvor mange skærme har du sat til?