Avatar billede law-st Nybegynder
15. maj 2007 - 20:25 Der er 6 kommentarer

"billede-program"

Hey...
Man kan i et eller andet program (måske et billedeprogram) lave en ramme der ligner sån et billede der kommer direkte ud af kameraet.. altså, hvor man putter sit digitale billede ind i sån en ramme, så det ligner sån et billede der er kommet direkte ud af kameraet.. Hvilket program kan det??

På forhånd tak
15. maj 2007 - 20:28 #1
"...direkte ud af kameraet..." - hvordan skal det forståes ?
Avatar billede law-st Nybegynder
15. maj 2007 - 20:34 #3
altså, billedet bliver "fremkaldt" inde i kameraet og skubbet ud forneden.. Der er sån en hvid kant på billedet
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. maj 2007 - 20:57 #4
Med programmet photoshop kan du lave hvad som helst også rammer at alle mulige slags og alt muligt andet. Da photoshop koster kassen er alernativer Gimp fra www.gimp.org der er gratis og kan næsten lige så meget. Der er dog flere tutorials til photoshop der viser dig hvordan du skal gøre
Avatar billede law-st Nybegynder
15. maj 2007 - 21:26 #5
kan jeg ikke få et direkte link?? ved ik hvad jeg skal med den hjemmeside :S
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. maj 2007 - 07:52 #6
du skal vel bare over i venstre side og klikke downloads og så vælge den du vil hente