Avatar billede nikolai19 Praktikant
14. maj 2007 - 12:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er bedst? Almindelig Duo 2 Core eller Viiv?

Hej, jeg er ved at købe ny pc og så er der på Dells hjemmeside følgende valgmuligheder til samme pris.

Intel® Core™ 2 Duo E6600-processor (2,4 GHz, 1066 MHz, 4 MB)
Intel® Viiv™ Core™ 2 Duo E6600-processor (2,4 GHz, 1066 MHz, 4 MB)

Hvad er det lige præcis forskellen er og hvad bør jeg vælge? Jeg skal primært bruge den til spil og 3d programmer
Avatar billede mr-baluba Nybegynder
15. maj 2007 - 01:22 #1
Er ikke sikker, men mener at Viiv er noget at computeren er i stand til at tænde og slukke lynhurtigt. Har ikke noget med ydelse at gøre.
Avatar billede hveden Nybegynder
27. september 2007 - 15:57 #2
ViiV er åbenbart noget, som mange ikke aner hvad er, selv pc. teknikkere.
Jeg har det selv på min pc., har ikke bemærket virkningen af det, men mr-baluba er inde på noget af det rigtige.
Hos mig kan ViiV ikke lide Mpeg/Mpg filer,så snart den bare ser en, så kalder den på en opdatering via Rundell.32 som løsning på problemet, da der ingen der rigtigt kender til det, må jeg leve med dette indtil videre.
v.h. Hveden
Avatar billede nikolai19 Praktikant
18. oktober 2007 - 15:04 #3
ok tak. Den af jer der er hurtigst med et svar får pointene ;)
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
25. april 2008 - 17:10 #4
Bringer lige dette frem engang da jeg selv overvejer at købe en DELL hvor der også er mulighed for at få CPU'en med og uden Viiv.

Så er der nogle som ved hvad forskellen er?
Avatar billede nikolai19 Praktikant
11. september 2008 - 10:52 #5
hmm ingen svar
Avatar billede hveden Nybegynder
26. marts 2009 - 16:45 #6
ok