Avatar billede ove.c Nybegynder
13. maj 2007 - 21:50 Der er 4 kommentarer

Installation af WgaNotify blev ikke fuldført - hvad er fejlen?

Installation af WgaNotify blev ikke fuldført - dette er meddellelsen når man starter op - man kan klikke ok og så komme videre - hvordan får jeg fjernet denne fejlmeddellelse?

Jeg er ikke i stand til at lave en systemgendannelse - der kommer en anden fejlmeddelselse - gode forslag?

Afslutningsvis skal tilføjes det der er installeret XP home styresystem
Avatar billede boxer Nybegynder
14. maj 2007 - 07:02 #1
Jeg vil gætte på den er kommet ned med automatisk windows update.
Prøv en manuel windows update og se om det kan hjælpe.
14. maj 2007 - 08:30 #2
.. altså direkte til http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da og følg guiden...
Avatar billede ove.c Nybegynder
14. maj 2007 - 08:49 #3
Hej  med jer begge 2 - den med opdateringen havde jeg selv udtænkt så jeg lavede en manuel update - der var tror jeg 18 opdateringer men ca de 16 af den mislykkedes - jeg har prøvet et par gange med samme resultat
14. maj 2007 - 10:57 #4
Lige en hurtig ->

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Flush DNS
Flush icons
Process Idle Tasks
Reinstall Automtic Updates service
Reinstall BITS
Reinstall Defrag
Reinstall Help and Support service
Reinstall System Restor
Reinstall Windows Firewall
Reinstall WMI/WBEM
Repair permissions
Repair/reintstall IE
Reset Help and Support service
Reset networking interfaces
Reset Time service (W32Time)
Reset WMI/WBEM
SFC purge
SFC scan

Fortæl bagefter om det har hjulpet.