Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
13. maj 2007 - 20:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Netværkskort forsvundet efter installering af XP.

Hej
Har en bærbar Compaq Evo N620C, som tidligere havde win 2000 installeret med fuld adgang til net. Har nu installeret Win XP pro på (clean install) men nu kan jeg ikke længre finde mit netværkskort, d.v.s kan ikke komme på nettet længre og få aktiveret mit styresystem, har bare 3 dage tilbage af activation time.
Avatar billede gnuff Praktikant
13. maj 2007 - 20:44 #1
Har du prøvet at installere driveren til netkortet?
Sandsynligvis realtek RTL8139
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
13. maj 2007 - 20:45 #2
Det har jeg ikke prøvet, du ved vel ikke tilfældigvis hvor jeg finder driveren henne.
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
13. maj 2007 - 20:48 #3
Har fundet den !!
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
13. maj 2007 - 21:04 #4
Kan se at den mangler en Ethernet controller driver, nogen der ved hvor jeg kan finde en sådan henne
Avatar billede stoorm Nybegynder
13. maj 2007 - 21:38 #6
ups glemte at skrive hva det link var til :p den linker til compaq´s side (HP) og så har jeg fundet din computer under driver sektionen :p
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
13. maj 2007 - 22:02 #7
takker for hjælpen stoorm, hvis du lige kan sende mig et svar i stedet så jeg kan komme af med mine points. Og tak det var lige det jeg skulle bruge.
Avatar billede stoorm Nybegynder
13. maj 2007 - 22:05 #8
takker