Avatar billede brisant Nybegynder
13. maj 2007 - 19:22 Der er 3 kommentarer

Kan ikke opdatere Office programmer

Så fik jeg endnu et problem. Lur mig om det ikke også ender med ikke at kunne løses. Men man har da lov at håbe.

Jeg har i et stykke tid ikke kunne opdatere filteret i Outlook 2003.
Nu bleve mine bange anelser så bekræftet. Jeg har netop forsøgt at hente og installere diverse opdateringer fra Office Update, men forgæves: http://img233.imageshack.us/img233/2762/fejl02lm2.jpg

Før ovennævnte har jeg aldrig haft problemer med Office Update.
Har netop installeret opdateringer fra Windows Update. Det fungere som det skal.

Er det nu slut med at opdatere mine kontor programmer+
Avatar billede brisant Nybegynder
13. maj 2007 - 19:37 #1
Der er tale om Office Basic.

----------------------------

Jeg kan heller ikke installere dem enkeltvis. Har forsøgt med hele tre af dem. her f.eks. opdateringen til Word: http://img339.imageshack.us/img339/7461/fejl03bc7.jpg
-
Avatar billede brisant Nybegynder
13. maj 2007 - 19:41 #2
Kan se jeg har fået spørgsmålet placeret forkert. Men det kan jeg vist ikke gøre noget ved.
Avatar billede brisant Nybegynder
13. maj 2007 - 23:30 #3
?????????????????????????????????????????????????