Avatar billede xpertklas Nybegynder
13. maj 2007 - 15:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rainlendar sprogfil- Hjælp

Jeg har lagt Rainlendar ind og lagt den danske patch ind.. Men dato'er og måneder står stadig på engelsk.. Jeg har valgt at den skal bruge den danske sprogfil
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2007 - 15:41 #1
Why aren't the months and weekdays localized in the calendar?
Written by Kimmo Pekkola

The default Shadow4 skin uses bitmaps to draw the months and days so changing the language of the user interface does not affect the calendar on the desktop. To fully localize the application you need to download the Shadow4.r2skin-addon which contains localized versions of the bitmaps for the skin.

Note that the file extension must be ".r2skin-addon". If your browser tries to suggest something else (e.g. ".zip") you need to manually change the extension back to its original form.

The addon can be installed by double clicking it or by dropping it over one of the Rainlendar's windows.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2007 - 15:42 #2
Avatar billede xpertklas Nybegynder
13. maj 2007 - 15:56 #3
Jeg kan satme ikke finde ud af at lave den om til en r2skin-addon-fil..
Avatar billede xpertklas Nybegynder
13. maj 2007 - 16:45 #4
Har fundet ud af det nu.. Hvis du vil point'ene så smid et svar john
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2007 - 17:23 #5
Hermed svar :)