Avatar billede trillo Nybegynder
12. maj 2007 - 16:52 Der er 1 løsning

onboard lydkort problemer

Hej :)

jeg har lige opgraderet min pc, så jeg købte et nyt motherboard : Asus P5N-E Sli, og til det er der et onboard lydkort: RealTek HD audio, og det er her mit problem ligger.

Min mikrofon optager også lydene fra mit headset, ikke kun det som jeg siger.

jeg ved at det ikke er fordi jeg har skruet så højt op for mit headset, for jeg testede ved at slukke for min mikrofon på controlleren (den som sidder på ledningen).

jeg har prøvet at geninstallere drivere men uden held.

jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre for at ordne det er problem, så hvis i kender løsningen ville jeg blive glad :)

/Trillo
Avatar billede trillo Nybegynder
25. marts 2008 - 22:45 #1
wee