Avatar billede rubberpaw-migigen Nybegynder
11. maj 2007 - 21:42 Der er 4 kommentarer

Underlig upload, skyldes sikkert virus?

Jeg har de seneste dage oplevet noget meget underligt med min computer.

Jeg har en trådløs forbindelse til min switch, som derfra er forbundet til en router. Mit problem det er at når jeg bruger internettet eller spiller online spil såsom wow, så begynder den nogle gange og lagge EKSTREM meget, så meget så mit internet næsten bliver ubrugeligt - og min ping i wow stiger til ligegodt 1400-5500.

Jeg har så været inde og kigge i min windows jobliste (win XP sp2 DK) og kan se at min netværksaktivitet er på 2% (af 54mbit)og svinger deromkring. Dette er selvom jeg Intet har kørende som burde kræve noget som helst upload/download.

Jeg har derfor hentet et antivirus program der hedder AVG antivirus, og kørt fuld system scan med de nyeste opdateringer, men intet hjalp det.

Nogen der ved om der er et program som viser specifikt hvad det er der uploader / downloader?? eller evt kender en løsning til problemet?

Mvh Ruben
14. maj 2007 - 08:21 #1
... hvis det stadig er aktuelt så stik mig/os en HiJackThis Log ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm
18. maj 2007 - 13:15 #3
???
21. december 2008 - 21:16 #4
??? [2]