Avatar billede sprutnik Nybegynder
11. maj 2007 - 13:50 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Deltag i spørgeskema om mobilt bredbånd

Hvis I har tid og lyst, vil jeg sætte pris på, hvis I vil udfylde spørgeskemaet, som I finder i nedenstående link.
Undersøgelsen omhandler interessen for mobilt bredbånd og hvordan et sådan produkt kan tage sig ud. Jeg vil skyde på det tager 5 til 10 minutter at udfylde skemaet.
Det er selvfølgelig anonymt og dataen slettes efter endt brug

På forhånd tak for hjælpen

Link: http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=GYXYE5UN919P
Avatar billede mortensen Nybegynder
11. maj 2007 - 14:13 #1
Besvaret. Håber du får noget ud af det. Læg gerne link til undersøgelsen når du er færdig. mvh
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
11. maj 2007 - 14:46 #2
Done.
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2007 - 15:16 #3
Mange tak for hjælpen
Tryk på krydset til højre for at afslutte

sådan
Avatar billede sprutnik Nybegynder
11. maj 2007 - 19:40 #4
Tak for besvarelserne indtil videre. Skemaet ligger indtil mandag og I, der endnu ikke har udfyldt det, skal endelig ikke holde jer tilbage:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2007 - 20:14 #5
Done, men vil ikke smide svar da jeg ikke er 100% sikker på at det er lovligt at modtage point for dette...
Avatar billede sprutnik Nybegynder
11. maj 2007 - 20:52 #6
Nej, jeg er heller ikke helt sikker, men medmindre jeg får andet at vide, får folk der smider et svar point. Spørgsmålet omhandler en IT-relateret undersøgelse, så selv mener jeg, den er god nok.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2007 - 21:31 #7
pyt... :)
Avatar billede sprutnik Nybegynder
14. maj 2007 - 12:52 #8
Tak for besvarelserne indtil videre. Hvis der er nogen, der læser indlægget, som går i folkeskole eller gymnasie/HF/HTX etc., må I også meget gerne svare. Jeg mangler respons fra de to segmenter.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
15. maj 2007 - 09:11 #9
Så siger jeg tak for opmærksomheden. Hvis der er nogen, der har venner mellem 15 og 17 år eller som går i folkeskole, må I endelig give dem et link til spørgeskemaet. Jeg mangler stadig nogle respondenter fra den aldersgruppe:(