Avatar billede jgkl Nybegynder
11. maj 2007 - 11:00 Der er 2 kommentarer

@dbcolumn 2 kolonner?

Hej Jeg har i sprg. http://www.eksperten.dk/spm/777637 fået lavet et lookup som henter mine data ind i de rigtige felter.

Kan man i det første felt kundenr få vist kolonne 2, i listen, når man vælger ?, lige nu ser man jo kun et kunde nr (som ikke giver megen mening) ?

Kolonne 2 skal kun vises, ikke med i feltet?

Jesper
Avatar billede mmmtm Nybegynder
11. maj 2007 - 17:03 #1
Vil du vise fx. kundenavn istedet for kundenr ?
Avatar billede jgkl Nybegynder
11. maj 2007 - 21:48 #2
nej jeg vil vise kunde nr  OG kundenavn, så det er lettere at skelne i udvælgelses fasen, men feltet skal kun udfyldes med kundenr