Avatar billede telum Nybegynder
10. maj 2007 - 16:40 Der er 1 løsning

horisontal linie i windows mobile 5.0

Jeg vil gerne have en horisontal linie på min windows mobile 5.0 applikations-form.

Det er dokumenteret på msdn, men der står intet om hvordan den kan bruges, og den er ikke at finde i min Toolbox:

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms854601.aspx

Jeg har fundet flere igennem google der spørger om det samme, ingen har dog fået et svar.
Avatar billede telum Nybegynder
11. maj 2007 - 09:10 #1
Når dokumentationen er elendig, må man ty til elendige løsninger.

Min blev at bruge et panel med en højde på 1 pixel og sort baggrund. Jeg forsøgte først med en textbox, men den må ikke have så lille en højde.