Avatar billede vips Nybegynder
10. maj 2007 - 15:47 Der er 1 kommentar

Opsætning af formmail & TDCWebmore

Hvordan opsættes Formmail fra Matts´s Script Archive så det virker ved TDCWebmore ?

Jeg har i flere år anvendt et cgi script,
"http://cgi.inet.tele.dk/cgi-bin/form_processor.cgi" til at sende email fra en hjemmeside, men TDC har valgt at lukke denne service / server og de tilbyder ikke pt. nogen alternativ løsning.

Webhotellet er et WEB20 hos TDCWebmore hvor der åbnet for egne CGI script i
en cgi-bin mappe.

Jeg har forsøgt at anvende formmail fra Matts´s Script Archive,
http://www.scriptarchive.com/formmail.html, men der kommer en "403 forbidden", i flg. TDC skyldes det en fejl i scriptet
evt. noget med nogle globale variable.

Er der en der kan hjælpe evt. med en formmail med den rigtige opsætning til TDCWebmore ?

mvh Viggo
Avatar billede hansj Praktikant
14. november 2007 - 09:34 #1
Jeg har samme problem, kan heller finde ud af at sætte formmail op på webhotellet, og muligvis kan netop det script slet ikke bruges på netop tdcwebmores server. Jeg kontaktede webmore - men det er over en uge siden, og de har ikke svaret endnu. Temmelig irriterende; formmail er jo en meget brugbar funktion. Måske skulle man plage dem med flere henvendelser?