Avatar billede boris Mester
10. maj 2007 - 12:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Banner-reklamer

Hvem går man med fordel til, hvis man vil tilbyde plads for reklamebannere på et seriøst website?
Jeg har tilmeldt google adsence, men er åben over for forslag.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
10. maj 2007 - 12:13 #1
Avatar billede groop Nybegynder
10. maj 2007 - 12:42 #2
Avatar billede fillen Nybegynder
10. maj 2007 - 12:54 #3
Avatar billede boris Mester
10. maj 2007 - 13:12 #4
Tak, i må gerne lægge svar også.

men jeg har lidt svært ved den lange liste, jeg ville gerne have bud på, hvem der er bedst.
Det er en dansk side.
Avatar billede groop Nybegynder
10. maj 2007 - 17:41 #5
Af mine vil jeg sige, at du skal undersøge følgende uden at kende til dit website:

1. tradedoubler, chitika, clickriver, yahoo
2. adpepper, casalemedia, adbrite, danban

doubleclick og valueclick har såvidt jeg husker krav der skal opfyldes for, at ens site kan blive optaget. Jeg mener de har et minumums besøgstal der skal opfyldes for at sitet bliver optaget. Det er dog også gode netværk.

Hvem der er bedst er også svært at sige. Det kommer dels an på dit website og dets indhold. Chitika er shopping (produkt) orienteret, hvorimod yahoo og adsense er mere text og hjemmeside orienteret. Er dit site et rejsesite ville det måske være bedre med rejsebureau affiliate reklamer. Nogle af firmaerne giver lidt mere for nogle typer reklamer, mens andre giver lavere og vice versa. I sidste ende kommer det an på hvor god du er til, at tilpasse reklamerne til dit website.

Jeg ønsker ingen point. Held og lykke.
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. maj 2007 - 17:42 #6
Vil sige..

Brand2brand.com
mmmedier.dk
mikkelsenmedia.dk
Avatar billede groop Nybegynder
10. maj 2007 - 23:29 #7
Hvis du er mere til intext ads kan jeg yderligere anbefale http://www.vibrantmedia.com/.
Avatar billede boris Mester
10. maj 2007 - 23:40 #8
Jeg takker meget for alle svarene og giver point imorgen til dem der har svaret
Avatar billede boris Mester
13. maj 2007 - 11:58 #9
Afsluttes nu, med tak til alle.
Avatar billede sneakraid Nybegynder
22. maj 2007 - 10:56 #10