Avatar billede finesmecker Nybegynder
10. maj 2007 - 08:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ikoner ved brug af projekter væk

Jeg har en bærbar computer som kører uden problemer - har altid anvedt den til projekter i forbindelse med foredrag osv. Pludselig vil den kun vise baggrunden (skrivebordet) men både musen og samtlige ikoner er væk.

Har forsøgt både at anvende det almindelige kabel og Svideo men begge med samme resultat. Hvis jeg anvender projekteren på en anden maskine virker det fint.

Nogle der har forslag?
10. maj 2007 - 11:28 #1
Tihi - kan du flytte/vise musen over på den "anden" skærm ?
Avatar billede finesmecker Nybegynder
10. maj 2007 - 12:35 #2
På den bærbare kan jeg sagtens se alt hvad jeg laver men på det projekteren viser kan jeg kun se skrivebordet :(
10. maj 2007 - 20:34 #3
... kontrolpanel - skærm - check settings omkring skærm #2 ?
Avatar billede finesmecker Nybegynder
14. maj 2007 - 09:51 #4
Har forsøgt at ændre på indstillingerne derinde dr1 larry men selvom jeg skifter mellem skærme eller andet er der intet resultat
14. maj 2007 - 10:16 #5
... Heller ikke musen i området? Bliver den 'kun' på skærm #1 ?

... kontrolpanel - skærm - Indstillinger
[Brug denne enhed som den primære skærm]
og/eller
[Udvid Windows-skrivebordet over denne skærm]

Fedte med de indstillinger ?

Type/model af PC/Skærmkort ?
Avatar billede finesmecker Nybegynder
14. december 2007 - 19:02 #6
ups må hellere lukke - løste aldrig problemet